tirsdag 25. august 2009

Opprydding

Det er ofte dei enkle små tinga i kvardagen som får ein til å stoppe opp å tenke litt. Hadde nettopp eit slikt øyeblikk. I utgangspunktet ein liten bagatell, men som på ein måte hadde stor symbolsk betydning for meg. Det føltes i alle fall sånn.

Eg sat no her foran PC'en og skulle fikse noke jobb greier. Har jo jobb-PC som eg normalt brukar. So det var første gang eg skulle lagre noko jobbrelatert på denne PC'en.
Eg oppretta mappa "jobb" under Mine Dokumenter. Det gjekk fint.

Eg opdagar at lista med mapper under Mine Dokumenter er lang og rotete, og bestemmer meg for å rydde litt i dette. Dei fleste mappene bruka eg jo ikkje lenger.

Eg oppretta mappa "Studenten Alf" for alle mappene som var student-relatert og som eg derfor ikkje bruka lenger. Det var då tankane begynte å melde seg...
Desse mappene som definitivt var dei eg brukte mest. Både som student og som engasjert brukar ein jo data enormt mykje. Desse mappene representerte jo egentlig heile livet mitt, omtrent!

Dei første mappene eg la inn i "Studenten Alf" var mappene "Master" og "Fag". Det gjekk greit. "Tidl Fag" var heller ikkje særleg vanskeleg. "Tuntreet" og "Valnemnd SS" (studentstyret) var relativt korte karrierer med litt mindre betydning enn ein del andre ting og drukna derfor litt.

"Lydkommiteen" og "UKA" var litt verre. Eg har vore medlem i Lydkomiteen på Samfunnet i 5 år, vart verva på grillfest på Pentagon. 2 år som leiar i komiteen. Lydfunkis under 3 UKEr.

"Ringfestkomiteen" bringte fram nokre minner. Det vart ein del planlegging, det vart ein del stress mot slutten. Men, med fare for litt sjølvskryt, det vart ein fantastisk kveld. Det er komplett umogeleg å avslutte 5 år på Ås på ein verdig måte, men det var so nær som det kan komme!

So kom dei tyngste mappene å flytte over til mappa som symbolisera historie:
"Samfunnsstyre" og "OverRævne". Eg gidde ein gang ikkje prøve å sette ord på det.
Det var jaggu snålt.

Spørs om det er i ferd med å gå opp for meg at denne perioden er over. Sjølv om eg innerst inne trur at eg kjem til å nekte for akkurat det til Dovre faller.


Apropos: Lure på kortid eg skal slette tlf-nummeret til Modern frå mobilen. På fredag er det 2 år sidan...

Alfie

2 kommentarer:

  1. Det er nok et nummer eg aldri vil klare å slette... <3

    SvarSlett
  2. Det er en tid for alt, mhp. studentliv og arbeidsliv. Men når det gjelder det å være/har vært Ås-student, så er det vel noe veldig mange aldri helt slutter å være. Det ser man jo under UKA og diverse jubileer etc.! Jeg tipper du stiller på UKA med gåstol også!

    Nummeret har mistet sin opprinnelige funksjon, men kanskje ikke sin verdi?

    stor klem /L

    SvarSlett