søndag 24. januar 2010

Lite blogging

Har vore lite (ehh... null) aktivitet her i og etter jula. Beklagar det overfor dei som måtte kikke innom av og til. Det skal bli betre når eg får nett i leiligheita. Eg teller ned til fredag 29....

Ellers var jula og nyttår ganske som det brukar å vere. Jula er liksom ikkje det same som når ein var guttunge, det kan vi vel alle vere einig om. Det er veldig tiveleg å tilbringe tid med familie, slekt og venner! Utover det skjer det jo lite :P Det vart jo ikkje til at eg gjekk ut 2. juledag heller. Kort fortalt kan ein vel seie at jula var betre enn den i 2008, men ikkje so bra som den i 2007. Nok om det.

Etter jul har det gått i jobbing, litt hyttejobb og eit par skiturar. Litt trå start på året på jobben, og veldig mykje som er usikkert. Eg kryssar fingrane for at aktiviteten tar seg opp, ting stabilisera seg og at eg får forlenga.

Men no trur eg snart det er skitur på Vona eller noke sånt. Skal komme tilbake med djupe og reflekterte blogginnlegg år eg får nett i Hornnesvegen 20B

Alfie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar