tirsdag 26. januar 2010

Gjensitting!

Skal på eit foredrag kl 18. So eg gidde ikkje rusle heim berre for å stikke ned igjen. So då sitte eg heller igjen her på kontoret.
Heldigvis so har eg gjerne ein sånn i bakhand her

Smaka sånn heilt greit.

Ute begynner det å bli litt mørkt og grått etter at det begynte å snø. Førde er ikkje særleg vakker under sånne forhold...

Underholdning i kvardagen får eg frå ein snasen liten sak so kosta 49.90 på Biltema

Etter "middagen" gjer det seg med ein kaffikopp og


Sånn går no dagane...

Gleda meg litt til fordraget er ferdig, då skal eg heim å lage meg litt skikkeleg mat. Trur det blir Alf Spesial i dag :)

Alfie

2 kommentarer:

  1. Hva er Alf spesial?

    SvarSlett
  2. Ein fantastisk matrett!
    Består som regel av: enten ris eller pasta, enten pølse, skinke eller anna kjøtt som går an å dele opp i små bitar, og ei heil masse grønnsaker alt etter kva eg har tilgjengeleg.
    Koke ris/pasta, surre alt det andre i steikepanna (i fleire omgangar). Bland sammen til slutt og pøs på med soyasaus, chillisaus, krydder etc etc.

    SvarSlett