torsdag 19. november 2009

Sorry...

... har vore fråverande i det siste. So beklager til dei som eventuelt måtte finne på å følge med her.
Eg kunne prøvd å unnskylde meg med at eg ikkje har hatt tid. Men det stemme vel egentlig ikkje :P Denne veka har eg vel brukt fleire kveldar på å berre sitte heime å sløve. Har faktisk litt dårleg samvittighet for det, men e no jammen godt å sleppa av litt av og til og!

Eg er forresten inne i ein "savne Ås periode". Leser på fjøsboka og andre medier at folk lese på eksamen der nede. Skulle nesten ønske eg og satt på Sørhellinga dagen lang og leste. Det var eit undervurdert liv :)
Men det er hovudsakleg 3 andre ting eg savna frå Ås; det sosiale livet, Samfunnet, og ikkje minst dei fantastiske jentene! Skal ikkje utdjupe det so mykje meir, men liknande trur eg ikkje ein finner nokon annan plass. So enkelt er det.

Ein stor fordel er det likevel i arbeidslivet. Ein får sjansen til å bli ekte gjeldsslave! Var i banken i går å besegla mi framtid i så måte. So då flyttar eg altso inn i leiligheit i Førde 1. des. Skal bli skikkeleg digg å sleppe å starte bilen kvar morgon!

Men no e det vel senga. So eg ikkje forsøve meg i morra og. Fekk ikkje tid til å drikke kaffi i dag nemlig. Og det er ikkje bra :P

Gudd nait fåolks!

3 kommentarer:

  1. Det skulle vært en "like"knapp på bloggen din! ;)

    SvarSlett
  2. Det varma minst like mykje med ein fin kommentar, AM. So takk! :D

    SvarSlett
  3. Hvis du ikke har tid til å drikke kaffe Alf, da ER du opptatt :) Savner også Ås, og er glad jeg har igjen litt tid - heldigvis er Ås en plass det er enkelt å besøke i ettertid. Gang på gang på gang på.... Gutta på Ås er ikke så verst de heller ;)

    SvarSlett