søndag 22. november 2009

Jeg er ikke....

.... så tror som du full jeg er.

Neida. Holdt meg bra i skinnet i kveld. Burde sikkert sagt neitakk til eit solid glas akevitt no heilt på slutten, men LA GÅ!

Er på fiskeseminar. Med julebord. Råflotte greier, å ligge på hotell på enkeltrom med fullpensjon ganske nøyaktig 12 km frå der ein bur. Det er faktisk fordelen med å ha jobb. Som kan betale slikt :)
Om 6 timar og 10 min skal eg forresten holde eit innlegg. Det blir kult.

Ein ting eg tenkt på i det siste. Då eg var student, var eg ganske vandt med å trekke opp snitt-alderen i dei fleste samanhengar. Eg var blant dei eldste i dei fleste samanhengar. Fair enough. No derimot, trekker eg snittalderen betrakteleg ned i alle samanhengar eg deltar i! Ofte er eg yngst, til og med.
Dette faktum er ei blanding av interessant og meget skremmande.

Uansett. Her vore ein triveleg kveld. Ete godt, drukke litt, og dansa litt swing med frøken M. Heilt ok det! No har eg ein date.... Med ei dyne.

Sjubbidoooo, folkens

Klem til alle som vil ha frå ein littegrann brisen Alfie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar