mandag 13. juli 2009

Trim for eldre

Veit ikkje kva som går av meg... Eg har fått sansen for mosjon. Må vere alderen.

Har alltid vore sånn at eg ikkje har vore motivert for å trene berre for å trene. Då eg spelte fotball hadde eg liksom ein grunn til å trene. Når eg endeleg tok til vet og innsåg min mangel på talent innan fotball, vart det og slutt på treninga.
Sett borti i frå noken innfall, som feks den småsprø morgen-intervall-treninga til meg, frk M og mr TB i fjor vår, so har eg hatt ein treningsfri kvardag og vore fornøgd med det. Inntil no.

Kanskje er det det at eg har innsett at eg gjerne kan ta av eit par-tre kilo. Men sannsynligvis er det vel berre eit so klisjefylt faktum at eg lika å komme meg ut å røre litt på meg. Sitte jo stort sett på eit kontor heile dagen for tida.

So no har eg altso nett vore ute og sykla opp forbi Styggelia og ned igjen. 3 mil.
Vil ikkje kalle det trening, det blir for seriøst. Ikkje trim heller, det blir for slapt. Fysisk fostring, kanskje. Eller mosjon?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar