mandag 13. juli 2009

Sette opp denne jækla bloggen

Tankar som går gjennom haue når eg prøvar å få denne sida her til å sjå nokonlunde vetig ut:

*Hmm, må ha eit bilde her...
*Nei, F**n, ikkje det. Såg grusomt ut
*Hmm, eg har ikkje akkurat so mange vetige bilder av meg sjølv.
*Får prøve å styre unna bilder der eg posera med døde og blodige dyr.
*Hmm, ikkje der der eg har camo-krem i tryne heller. Vil ikkje bli oppfatta som ein army-freak.
*Oi, då gjenstår stort sett bilder med alkohol i handa... Eg vil jo framstå som ein seriøs fyr.
*Ok, det der funka
*Nei det gjer det ikkje, eg mista jo haue på forhåndsvising
*Der ja.
*Nei f**n, no flytta det på seg her

*Hei! Kor blei den teksten av???

*AAAAAaaaaarhg!!!!!!!!

*H*****s sjetblogg!



(Går opp og ete middag)





*Ok, då prøva vi igjen eg og du
*Der ja. No snakka vi.
*Nei.... det gjer vi visst ikkje.
*No gidde eg ikkje meir, det får no te helsike berre vere sånn!

Som dokke sikkert skjøna so var ikkje detta heilt enkelt. Og det vart vel ikkje heilt so eg hadde tenkt heller. Tenkte eg skulle få til noke like fancy som Line, men det slår meg at den dama har litt betre greie på dette med design og layout :P

Jaja, får tilpasse det meir etterkvart. Gidde ikkje no

Alfie

1 kommentar:

  1. Hahaha! Jeg kjenner meg igjen.. (Jeg har hatt sida mi likedan i ett år av dne enkle grunn at jeg ikke har peiling på/ikke hatt ork til å lære meg hvordan jeg kan endre den... Men takk for tiltrua!)
    Dette blir så bra atte, Alfie!
    stor klem

    SvarSlett