søndag 12. juli 2009

Hjelp! Eg starta visst blogg...

Jepp.
Då falt eg for fristelsen. Har tenkt på det ei stund. Må no finne på noke for å få dekka visse sosiale behov etter å ha flytta frå Ås.
So då laga eg meg ein blogg!
Har ein feeling av at verste blogg-bølgen har gått litt over no. Det e liksom ikkje so "in" lenger. Då er det eigentleg blitt stovereint for meg å hive meg på ei forbigått bølge, det er ganske typisk meg.
Skyr mote og aktuelle trendar som pesten, men kastar meg gjerne på når fuzz'n er over og ein ser kva som funkar og ikkje, viss dokke skjønnar. (Litt arti å skrive dokke her, då der er ein ganske overhengande fare for at ingen kjem til å lese dette, hehe)

I tillegg til at dette universet no er blitt stovereint for meg, so må eg innrømme at eg er veldig inspirert av Funky Farm'en til Line. Den følger eg etterkvart ganske tett, og uten den hadde eg aldri falt for dette opplegget her.

Eller so skal eg i alle fall prøve å blogge litt i ny og ned. So får eg satse på at eg får fiksa til sida og sånt litt etterkvart.

Alfie

2 kommentarer: