tirsdag 14. juli 2009

Definitivt siste gang...

... eg bruka den plenklypparen!

Eg har då nettopp klippa plenen. Men vår gamle elektriske plenklyppar frå ein gang på 90-talet.
Eg er lei av å gå å slepe på skøyteledning som henger seg opp i alt.
Eg er lei av å tømme den knøttlille posen kvart 3 min
Eg er lei av å skubbe på klypparen uten hjuldrift i mjuk mose. (Skal eg trene går eller sykla eg heller ein tur)

I tillegg er den treig å få til å starte og vil ikkje stoppe når den skal. Sikkerheit er ein fin sko...

Neste gang tjuvlåna eg klypparen til nabon.


"Pent" brukt plenklyppar til salgs. Elektrisk, men beinsterk motor. Skarpe, fine knivar.
Følger med oppsamlerpose, heil og pen.
Selgast til høgstbydande over 12 kr.







Alfie, the gardener

1 kommentar:

  1. Fristende, i og med at min er som den er.., men jeg må ha de 12 kronene mine til is i Amsterdam. Kjøp deg et par sauer til å ha på plena! Eller enda bedre; FÅ 4 kaniner gratis!

    SvarSlett