tirsdag 18. mai 2010

ja, eg veit det...

... eg er ein forferdeleg dårleg bloggar. Nesten ein månad sia sist.

Kva har skjedd sidan sist då? Får vel begynne omtrent der eg slutta sist.

Då var eg på Ås. Var ei knall langhelg der, men det var på ein måte litt blanda følelsar og. Ås er bra, men Ås er ikkje det same som det var. Allereie før det har gått eit år sidan eg for derifrå er "kjentfolk-andelen" betrakteleg redusert. Det er vel for so vidt naturleg, og sikkert berre bra å oppdage.

Frå Ås gjekk turen vidare til Molde på reiselivsmesse. Det var ein litt absurd opplevelse... Det var for all del arti, spennande og veldig lærerikt. Men det var ein anelse surrealistisk å vere utmarkskonsulent på den mest fancy og stivpynta happening'en i ReiselivsNoreg i løpet av året... hehe. Eg var konstant "underdressed". Godt under dress-code'n. :) Men arti var det!

Når eg omsider kom meg heimatt frå denne turneen, vart det eit par rolege dagar og ei helg heime i Naustdal før eg gav meg i kast med neste eventyr; HV-øvelse!
HV er ganske utskjelt og har eit litt slapt rykte, men eg vil påstå at det er betre enn sitt rykte. Dei som klagar i HV, dei klagar fordi dei vil klage. Dei som kjedar seg vil kjede seg. Og klart det; er man totalt blotta for tiltakslyst og -evne, so blir det nok litt venting...

Ellers so har det gått litt i hyttebygging. Det begynne å likne på noke der borte no. Det ligger bilder på FB for dei som måtte vere interresserte.

I går var det 17 Mai. Nok ein ting som ikkje er heilt det same som på Ås. Men var triveleg fordi, sjølv om eg var klink edru :P Gjekk i tog med Røde Kors Hjelpekorps. Litt kjipt å gå i røde Kors uniform i staden for bunaden, men i lett duskregn so va det for so vidt greit og.
Etter toget tok eg ein soft-is på bensinstasjonen og so vart det rømmegraut heime. Kvelden vart avslutta med ein sånn passe bra film saman med gode venar.


PS: Hmm, trur faktisk eg har fått tinnitus. Altso konstant øyresus. Det har susa konstant på venstre øyre i 1,5 veker no... Kryssa fingrane for at det går over, men mistenker at den er komen for å bli.

PS2: Skal prøve å skjerpe meg på blogge-aktiviteten!

1 kommentar:

  1. PS2 ser ikke ut til å virke... Derfor har jeg en fjollete "beautiful blogger award" til deg, inne hos meg. Mer som et spark i ræva enn en påskjønnelse egentlig.. ;)

    SvarSlett