torsdag 29. juli 2010

Sumartid :D

Hmm. Over 2 mnd sidan forrige innlegg ser eg her. Kan kanskje sei det er sløvt, men eg vil påstå det stort skuldast at eg har hatt mykje å gjere på både på jobb og fritida, og blogging ikkje blir prioritert. Sånn er berre livet akkurat no.

Det er i alle fall sumarstid og ferie her. Er vel halvvegs i 3 vekers ferie no. Har hatt ei fantastsik veke i Jotunheimen, først med "hytte-til-hytte" tur og deretter Vinjerock. Turen var veldig fin, sjølv om vi vart litt blaute, kan du sei...
Eg var redd regnveret skulle fortsette når vi kom til Eidsbugarden og Vinjerock, og at dette skulle bli ein våt fornøyelse. Men dæven! Det klarna opp og vart DET veret! Kombinasjonen av bra ver, god stemning, veldig flotte folk og bra musikk gjorde til at eg lurte på om ein kunne dø av reint velvere. Type "kose seg glugg i hjel". Men det gjekk faktisk bra.
Ingen tvil om kva ferien neste år skal planleggast ut i frå. Eg er Vinje-frelst!

I morgon fer eg på tur til Trøndelagen. Frk T har overtatt garden og det skal feirast. Vert arti å treffe igjen bra folk. T og C traff eg jo på vinje, men frk L har eg ikkje sett på lenge. Frk A har eg faktisk ikkje sett på over eit halvt år, og det er ganske ekstremt for oss å vere!

Korleis har din sumar vore til no?

PS: Hytta er so godt som ferdig. Digg.

1 kommentar:

  1. Sommerferie er og blir digg! :D
    Har hatt flere småturer rundt omkring i "dalstroka innanfor", og Romsdalen - og om et par uker bærer det til Leksand på nerdeferie (ja, en må da se sesongens første treningskamp til hockeylaget "sitt"?!)
    Ellers er det pur gardsidyll i Gudbrandsdalen - og det er ikke så verst! :)

    SvarSlett