søndag 7. februar 2010

Rævnesjåvv!!!

Veka som snart er slutt har vore ei hektisk, men særdeles bra veke! :)
Onsdag reiste eg til Ås for å få med meg årets Rævnesjåvv, Rævnarokk!
Langt å køyre 7,5 time kvar veg for ein revy, ein fest og 22 timar på Ås, eller kva det vart. Men det var verdt det! Gutta på scena leverte varene på solid vis. Bandlåtane sat som vanleg spikra og var ryggraden i sjåvvet. Gutta hadde til og med drilla på sceneskift i år! Det var nye takter i Rævne, kan du sei... :P

Det va snodig å sitte i salen, eg har jo stått på scena siste 4 åra. Det var vel både litt vemodig og litt godt, men først og fremst veldig arti. Etterpå va det kjempestemning backstage, og ein gammal kjenning ved navn Chivas fekk bein å gå på. Resten av kvelden bar vel littegrann preg av denne chivas, men ikkje verre enn at det gjekk greit alt i alt. Ha vore med på verre.

Nesten like kjekt va det å treffe igjen ein del kjentfolk. Skulle hatt nokre dagar når eg først var der nede. Både for å treffe fleire gamle kjente, og få meir tid med dei. Eg får ta det igjen utpå ettervinteren/våren.
Uansett var ein kjapp Ås-tur rein medisin for post-Ås-syndromet mitt :P

Venleg helsing Onkel reisende Alfie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar