søndag 7. februar 2010

Skihelg i Myrkdalen!

I helga var eg på tur med gamle kjente frå Mo (vgs). Ein av dei er grunneigar Voss Fjellandsby i Myrkdalen ved Voss. Dette har blitt ein tradisjon for dei andre, eg var med for første gang i år.

Fredagen ankom vi åstaden. Vår lokale helt hadde bestilt leiligheit i fjelllandsbyen og vi kom oss på plass i den. So vart det no nokre kalde, brune før vi tok kvelden.

Det vart og ovverrekt gåve til den lokale helten, ein Magnussen skikjelke frå Forsvaret. Kjekt å ha!
Neste dag bar det ut i bakken. Her eit knippe alpinistar so drive å trena til OL...

I Vetlebotn har dei eit genialt kulinarisk konsept, supert for oss idrettsfolk som trenge påfyll!
Vivi tar ein liten lunsjlur i næraste seng. Arve ser lengtande ut vindauget og er utolmodig etter å komme seg ut att i bakken. Ekte ski-entusiast!
Dagen i bakken med sunn vinteridrett tok tydelegvis på, ikkje ein gong Solo klarar å holde liv i folket!
Seinare ventar eit betre taco-måltid. Og det er etterlvart tradisjon.
Kaffe avec'en var av det imponerande slaget!
Avec'en skulle nytast i fellsskap, men Arve var utolmodig og er allereie ferdig med sin.

I dag tidleg var veret endå finare. Sol og knallblå himmel. Dei andre gav (tradisjonen tru) beng i vidare ski-aktivitetar. Sjølv måtte eg ha meg ein tur og kjøpte meg eit totimers-kort. Vart ikkje teke noken bilder dessverre.

Korleis har di helg vore?

Skal nesten bli litt digg med ei "roleg" veke no...
Senga kaller!

Natta folkens, klem Alfie

1 kommentar:

  1. Jobb, jobb og lørdagskveld med foreldre... Neste helg er frihelg - juhu! :)

    SvarSlett